جلسه ارائه اختصاصی طرح‌های نوین فرهنگی با محوریت گردشگری خانواده با حضور حسن میثمی ‌مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، عذرا عزیزی و فاطمه بنیادی داوران وزارت میراث‌فرهنگی برای ارزیابی معیارهای توسعه‌ای در تولید محتوای گردشگری، سید امیر آقایی دبیر رویدادهای فرنو، علیرضا مهدوی‌راد و حامد تاملی ‌داوران خانه خلاق دانا برگزار شد.

میثمی در این جلسه با تأکید بر اهمیت تولید محتوا در حوزه گردشگری، بیان کرد: برای رونق گردشگری و صنایع‌ وابسته آن نیاز جدی به تولید محتوای دیجیتال در دو بخش گردشگری داخلی و ورودی وجود دارد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این جلسه را گام اولیه برای طرح ایده‌های نو در تولید محتوای گردشگری عنوان و ابراز امیدواری کرد که ادامه این راه در آینده منتج به گام‌های بلندتری شود.

در ادامه برگزیدگان رویدادهای فرنو در پنج حوزه تخصصی طراحی شخصیت، بازی، اسباب‌بازی و عروسک، نوشت‌افزار، بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی، پویانمایی و وب سریز به ارائه طرح‌های خود پرداختند.

گروه تولید بازی و اسباب‌بازی فندق، انیمیشن زاده خاک، کتاب تصویری فرانک و مرغ آمین، کتاب تصویری سفر به کودکی مشاهیر ایران، انیمیشن و بازی رایمون و روجا، انیمیشن ایرانگرد، بازی در فضای AR و در مجموعه خانه‌های تاریخی تبریز توسط گروه آرکید، تلفیق بازی و گردشگری و طراحی بازی‌ رومیزی توسط گروه دوستی، انیمیشن شیردال، بازی رومیزی جهانگردان، بازارپردازی از طریق ابزارها و مدیوم‌های مختلف با رویکرد جاذبه‌های گردشگری، مجموعه داستان، عروسک و بازی خاشوک و افسانه‌های گمشده کلیلی مواردی بودند که در این جلسه ارائه شدند و پیشنهادهایی از سوی داوران برای اجرای هرچه بهتر و در راستای اولویت‌ها و نیازهای حوزه گردشگری مطرح شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *