رویداد Reimagine Education یک کنفرانس و مسابقه جهانی است که برای نوآوران آموزشی از سراسر جهان برگزار می شود. این رویداد استارتاپ های حوزه فناوری آموزشی، اساتید دانشگاهی از موسسات برتر، مدیران ارشد نوآوری، روسای دانشگاه و سایر ذینفعان آینده آموزش و یادگیری را گرد هم می آورد. امسال این رویداد به مدت 4 روز در شهرهای قاهره مصر (6-7 دسامبر) و فیلادلفیای امریکا (7-8 دسامبر) برگزار می گردد.

جوایز این رویداد که به اسکار آموزش یاد می شود، به رویکردهای نوآورانه ای تعلق می گیرد که نتایج یادگیری و قابلیت اشتغال دانش آموزان و دانشجویان را افزایش دهد و شامل 50.000 دلار جایزه نقدی به برندگان است.

امسال، سرای نوآوری‌های خلاق نفس در بخش جایزه آموزش تجربی فراگیر (Immersive Experiential Learnign Award) نامزد شده است. بیش از 1100 برنامه در 18 دسته مختلف ارسال شد، و سرای نفس با پروژه EntomonVR در میان 18 درصد برتر این نوآوری‌ها قرار دارد.

شایان ذکر است این مجموعه به عنوان تنها نماینده کشور و یکی از 5 طرح برگزیده خاورمیانه، در بین 16 طرح برتر این بخش با مجموعه های مطرحی نظیر Lenovo، PrecisionOS، VictoryXR و دانشگاه های به نامی نظیر The HongKong Polytechnic University، Technologico de Monterrey و Northwestern University in Qatar به رقابت بپردازد.